Zijn de vermelde prijzen inclusief BTW?
Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW. Zodra u een product aan de winkelwagen toevoegt worden de btw en de verzendkosten direct zichtbaar. Heeft u van een bepaald item meer aantallen nodig dan in de prijslijst staan? Neem dan contact met ons op voor een aantrekkelijke volumekorting.
Hoe kan ik betalen?
Betaling is mogelijk op een aantal manieren. Wij ondersteunen iDeal, MisterCash (België), Creditcards (Visa en MasterCard), betaling vooraf (bankoverschrijving), achteraf betalen via Billink en In3 - In 3 keer betalen met 0% rente.
Kan ik achteraf betalen?
Wij bieden achteraf betalen via Billink aan. Bestel nu online, betaal achteraf wat je wilt houden. Betalen met Billink is heel gemakkelijk. Je bestelt en ontvangt wat je nodig hebt en selecteert tijdens het betaalproces dat je wilt betalen met 'Billink'. Na ontvangst van je bestelling hoef je alleen te betalen wat je wilt houden. Van Billink ontvang je een handige factuur, die je vervolgens binnen 14 dagen betaalt. Zo heb je geen gedoe met vooruit betalen terwijl je nog op je bestelling wacht! Zo simpel is het! Na het kiezen van deze betaalmethode wordt u vervolgens meteen door Billink getoetst op kredietwaardigheid. Mocht u niet door de screening komen, dan wordt er weergegeven " U heeft geen recht om te betalen met Billink". U kunt dan een stap terug gaan en bijvoorbeeld iDEAL kiezen! Op deze manier kunt u de bestelling gewoon zonder problemen voortzetten en veilig betalen. Achteraf betalen met Billink kost eenmalig €1,50. Billink is beschikbaar voor zowel consumenten en bedrijven. Let op! U heeft geen account nodig bij Billink! Boogschietshop heeft Billink B.V. gemachtigd om de betaalmethode "Achteraf betalen met Billink" uit te voeren. Wanneer u gebruik maakt van deze betaalmethode verklaart u akkoord te gaan met deze Consument- en Gebruiksvoorwaarden van Billink B.V. (zie: https://www.billink.nl/docs/gebruikersvoorwaarden.pdf).
Wat is in3 – in 3 keer betalen met 0% rente?
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl. Hoe werkt het? Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk! 1. Kies & check: Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole. 2. 1e betaling & verzending: Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden. 3. 2e & 3e betaling: Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Wat is de levertijd?
vóór 15:30u besteld, volgende WERKDAG in huis! Bestellingen geplaats op ZATERDAG en/of ZONDAG worden MAANDAG verstuurd. We proberen er alles aan te doen om binnen deze indicatieve levertijd te leveren. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan nemen wij contact met u op.
Ik wil een product of bestelling retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. U krijgt het volledige orderbedrag, inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar SZIOLS NL zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan SZIOLS geretourneerd moeten worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u vóór dat u het product retourneert contact met ons op te nemen via info@sziols.nl. Wij zullen u het juiste retouradres doorgeven. Na ontvangst van uw retour zullen we deze intern controleren op de staat van het product. Mits het product in goede staat retour ontvangen is wordt het verschuldigde orderbedrag binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour terug gestort op een door u aan te geven rekeningnummer.
Ik heb een klacht
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sziols.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Waar kan ik een sportbril-op-sterkte laten maken?
Via onze dealer (zie: https://sziols.nl/Waar-te-koop-sziols) kun je de Frontloadclip op sterkte laten of een complete SZIOLS Sportbril kopne. Je iegen opticiën kan de frontloadclip eveneens van glazen op sterkte voorzien. Verder bestaat de mogelijkheid on de complete Frontloadclip op sterkte door SZIOLS NL te laten maken. Neem in dat geval contact op via info@sziols.nl